В одному з інтернет-ресурсів сказано, що біля кабінету нинішнього очільника міністерства є напис з цитатою Ейнштейна: "Великі проблеми, які стоять перед нами, не можна вирішити на тому ж рівні мислення, на якому ми були, коли вони виникали".
- Дійно,ьогодні змінилися вимоги і до вчителя, і до учня. Становлення і розвиток громадянського суспільства породжує гостру необхідність в педагогах, що володіють високою професійною компетентністю. Наприкінці лютого 2017 року в Прелеснянській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулася методична нарада «STEM технологія в освітньому просторі ЗНЗ». Учителі обговорили цей напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничонауковий компонент + інноваційні технології. Технології використовують навіть у вивченні творчих, мистецьких дисциплін. Зараз потреби у STEM-фахівцях зростають у 2 рази швидше, ніж в інших професіях, тому що STEM розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення. На сьогоднішній день єдиного повного розуміння поняття STEM технологій немає, кожний освітній простір (певної країни) визначає його для себе самостійно. Загальним розумінням у світі є те, що така система освіти, починаючи з раннього дитинства, вчить дитину жити у реальному світі, який надзвичайно швидко змінюється, вміти реагувати на ці зміни, критично мислити, бути загально розвиненою творчою особистістю. Діти, що виховуються за такою системою, беззаперечно стають лідерами соціуму, легко адаптуються та знаходять своє місце в житті.
Учителі школи,які зацікавилися STEM технологією,готові впроваджувати в навчально-виховний процес методичі рішення STEM-освіти. Тож,ідея є, залишилося втілити STEM-проект у школі,чим і будуть тепер займатися вчителі,щоб представити свої напрацювання педагогічній спільноті Черкаської громади.
Заступник директора з НВР Рошинець Т.В.
|