MENU
Головна » Архів матеріалів
В Красноармійському НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ» Черкаської ОТГ Слов’янського району Донецької області з метою формування у підростаючого покоління гуманістичних і громадянських, моральних і духовних цінностей, сприянні благодійній діяльності в рамках акції «Творити справи милосердя» протягом березня-квітня 2018 року проведені наступні заходи: доброчинна акція «Допоможемо урятувати життя». Учні, педагоги, батьки зібрали кошти на операцію учню 11 класу Прелеснянської ЗОШ І-ІІІ ступенів; в доброчинній акції милосердя «Допоможи тому, кому гірше за тебе. Подаруй речі другові» активну участь прийняли молодші школярі; старшокласники відвідали вихованців ДНЗ та подарували паперових янголятків і метеликів.
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 408 | Додав: roshenka | Дата: 30.04.2018 | Коментарі (0)


Важко переоцінити, наскільки важливо сучасній школі мати своє обличчя, свою філософію, власний імідж, який сприятиме підвищенню ефективності діяльності закладу, приваблюватиме батьків та учнів, даватиме змогу бути конкурентоспроможним у сучасних соціально-економічних умовах. Але цього вимагає сьогодення.
19 квітня 2018 року, з метою розкриття теоретичних та практичних аспектів іміджевої діяльності освітніх закладів, визначення інноваційних підходів для створення та підтримки їх позитивного іміджу адміністрацією Черкаської ЗОШ І-ІІІ ... Читати далі »
Категорія: Освітні новини | Переглядів: 439 | Додав: roshenka | Дата: 24.04.2018 | Коментарі (0)



Незабутня зустріч
До відзначення 1030-річчя Хрещення Руси-Київської та напередодні Великодніх свят, з метою всебічного розвитку учні Прелесненської ЗОШ І-ІІІ ст. разом зі своїми вчителями здійснили одноденну поїздку до міста Києва. Всі були налаштовані на цікаву подорож та все ж були надзвичайно здивовані, ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 387 | Додав: roshenka | Дата: 17.04.2018 | Коментарі (0)


Щорічно 11 квітня світ відзначає Міжнародний день визволення в'язнів фашистських концтаборів. Саме в цей день в 1945 році в'язні Бухенвальда підняли повстання проти нацистів та вибороли свою свободу й отримали шанс на життя. Учнями 9 класу Красноармійського НВК Черкаської ОТГ була підготовлена інформаційна п'ятихвилинка "Назавжди в пам'яті людській", під час якої вшанували пам'ять мільйонів загиблих в період Другої світової війни.
Олена Карпенко, педагог-організатор.
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 289 | Додав: roshenka | Дата: 12.04.2018 | Коментарі (0)


Людина не народжується здатною до тієї чи іншої діяльності, її здатності формуються, складаються, розвиваються в правильно організовану відповідну діяльність, протягом її життя, під впливом навчання і виховання. Іншими словами, здібності - прижиттєва, а не вроджена освіта. Тому , педагоги нашої громади наполегливо працюють над розвитком інтелектуальних здібностей учнів.
З метою змістовного проведення дозвілля та розвитку інтелектуальних здібностей дітей 29 березня методичним кабінетом Черкаської ОТГ була проведена інтелектуальна гра «Ерудит -2018».
Взяти участь у грі виявили бажання сім команд, що складалися з учнів 4-х класів. Для дітей це було справжнє свято. Учнів привітали начальник відділу освіти –Литвинова І.М. та завідувач методичним кабі ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 406 | Додав: roshenka | Дата: 09.04.2018 | Коментарі (0)

ДОПОВІДЬ
на тему: «Філософія сердця Василя Сухомлинського»

Підготувала
вчитель математики
Черкаської ЗОШ І-ІІІст.№1
Іваніна О.В.

2017-2018н.р

Закон України «Про освіту» визначає, що мета освітнього процесу в державі — всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства. У національній програмі «Освіта (у XXI столітті)» йдеться про необхідність утвердження ідеалів правди, справедливості, патріотизму, доброти, працелюбності та інших доброчинностей. На цих же позиціях вибудувана найновіша освітянська доктрина, яку сьогодні обговорюють в Україні.
А сучасний вчитель? Яким він має бути сьогодні? Які ідеали йому сповідувати, коли життєва практика ставить під сумнів ідеали гуманізму, віддаючи перевагу силі й спритності? За якими законами він мусить жити й працювати, аби не зрадити ані своєї професійної честі, ані покликання педагога?
Творча спадщина Василя Сухомлинського — багатогранна і надз ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 358 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)

Анкета №1 для виявлення здатності вчителя до саморозвитку
Відповідаючи на запитання анкети, поставте бали, які відповідають Вашій думці:
5 - якщо дане твердження повністю відповідає дійсності;
4 - скоріше відповідає, ніж ні;
3 - і так, і ні;
2 - скоріше не відповідає;
1 - не відповідає.
1. Я прагну вивчити себе.
2. Я залишаю час для розвитку, як би не був завантажений справами.
3. Виникаючі перешкоди стимулюють мою активність.
4. Я шукаю зворотній зв’язок, оскільки це допомагає мені пізнати і оцінити себе.
5. Я рефлексую свою діяльність, виділяючи для цього спеціальний час.
6. Я аналізую свої почуття і досвід.
7. Я багато читаю.
8. Я широко дискутую з питань, які мене цікавлять.
9. Я вірю в свої можливості.
10. Я прагну бути якомога більше відкритою людиною.
11. Я усвідомлюю той вплив, який здійснюють на мене оточуючі люди.
12. Я керую своїм професійним розвитко ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 384 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)

Анкета №2
Мета анкетування - виявити фактори, які стимулюють і перешкоджають навчанню, розвитку і саморозвитку вчителів.
Оцініть перечисленні нижче фактори за 5-бальною шкалою:
5 - так (перешкоджають чи стимулюють);
4 - скоріше так, ніж ні;
3 - і так, і ні;
2 - скоріше ні;
1 - ні.
Перешкоджаючі фактори:
1. Власна інерція.
2. Розчарування в результаті невдач, які мали місце раніше.
3. Відсутність підтримки і допомоги від керівників.
4. Ворожість оточуючих (заздрощі, ревнощі і т.п.), які погано сприймають Ваші зміни і прагнення до кращого.
5. Неадекватний зворотній зв’язок з членами колективу і керівниками, відсутність об’єктивної інформації про себе.
6. Стан здоров’я.
7. Нестача часу.
8. Обмежені ресурси, складні життєві обставини.
Стимулюючі фактори:
1. Шкільна методична робота.
2. Навчання на курсах.
3. Приклад і вплив колег.
4. Приклад і в ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 325 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)

Анкета для самооцінки вчителем своєї діяльності
1. Чи пов’язуєте Ви свої труднощі з тим, що недостатньо глибоко знаєте теоретичні питання психології дитини? (Так, важко відповісти, ні).
2. Можливо Ваші труднощі пов’язані з тим, що Ви оволоділи не всіма способами, методами, прийомами активізації учнів у процесі навчання? (Так, важко відповісти, ні).
3. Чи важко Вам формулювати питання проблемного характеру, створювати проблемні ситуації в навчальному процесі? (Так, важко відповісти, ні).
4. Чи часто Вам вдається на лабораторних і практичних заняттях організовувати роботу учнів так, щоб вона проходила у формі невеликого дослідження? (Так, важко відповісти, ні).
5. Чи часто Вам вдається на уроках використовувати наукові факти так, щоб вони сприяли розвитку мислення учнів? (Так, важко відповісти, ні).
6. Чи важко Вам організовувати дискусію на уроках? (Так, важко відповісти, ні).
7. Чи володієте Ви уміннями розглядати явища, події, факти в х ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 344 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)

Як зазначалось вище, діагностику педагогічної діяльності вчителя можуть здійснювати методисти, інспектори райвно, керівники школи, колеги, учні, батьки. При цьому оцінка праці вчителя здійснюється зі сторони, але при проведенні діагностичних процедур учитель отримує відомості про вимоги до своєї праці, про способи оцінки, тобто таким чином оволодіває вмінням самостійно проводити діагностику педагогічної діяльності. Особливо сприяє оволодінню самодіагностикою участь учителя в діагностичній діяльності у складі експертних груп. Дійсно, якщо вчитель може якісно здійснювати аналіз уроку свого колеги, то він зможе самостійно виявити свої недоліки і подолати їх (за умови наявності достатнього рівня знань, високої загальної культури і за наявності позитивного мотиву самовдосконалення). Таким чином, створюються передумови для підвищення професійного рівня вчителя.
Окремі дослідники виділяють чотири напрями самодіагностики роботи вчителя:
1) раціональне використання попереднього до ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 406 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 ... 13 14 »

uCoz