Головна » Статті » НМК » Початкові класи |
Відкритий урок з інваріативного курсу «Розвиток практичного мислення»
Відкритий урок з інваріативного курсу «Розвиток практичного мислення» Підготувала Вчитель початкових класів Янко Я.В. Тема. Місце проживання тварин та їх пристосованість до життя. Мета. Розширити уявлення учнів про різноманітність тваринного світу; формувати поняття про місце проживання тварин та їх пристосованість до життя в умовах навколишнього середовища; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; виховувати дбайливе до тварин. Обладнання : демонстраційний матеріал, роздатковиий матеріал,навчальний посібник «Планета міркувань». ХІД УРОКУ І. Організаційний момент Інтерактивна вправа « Посмішка по колу. » ІІ. Актуалізація опорних знань учнів 1. Прийом « Займи позицію » —Яких тварин ви впізнали? — На які групи ви поділили їх? (Робота з роздатковим матеріалом. Групування тварин за способом живлення). 2. « Мозковий штурм » —Яких тварин ми називаємо свійськими? Чому? —Яких тварин ми відносимо до диких? Чому? ІІІ. Оголошення теми уроку - Ми продовжимо будувати Кімнату Всіх Знань , виконуючи завдання про місце проживання тварин та їх пристосованість до життя. ІV. Вивчення нового матеріалу 1. Бесіда-розповідь —У природі тварин дуже багато. Це звірі , птахи, комахи,риби, хробачки , павуки. Для одних тварин домівкою є ліс, для інших - луки. Тварини живуть у воді, у землі, під землею, у повітрі. 2. Прийом « Незавершене речення » Гра « Хто де живе ». У лісі живуть …,…,…,… . На луках живуть …, …, …. У воді живуть …, …,…. 3. « Мозковий штурм » - Чому тварини обрали саме це місце проживання, а не інше ? (Тут вони собі знаходять їжу, схованку від ворогів.) V. Фізкультхвилинка VІ. Робота з навчальним посібником « Планета міркувань». 6.1. Завдання 4 с.22 ( фронтально ) —Назви тварин. Якщо тварина живе у землі або воді, намалюй у кружечку стрілку вниз, якщо на суші - стрілку вбік. Якщо літає - стрілку вгору. 6.2. Завдання 5 с.23 ( в парах ) —Якщо тварина живе лише на суші, зафарбуй жовтим кольором, якщо лише у воді - синім кольором, а якщо може жити і на суші й у воді, тоді зафарбуй кружечок двома кольорами). 6.3. Завдання 6 с.24 (самостійно ) —Постав знак плюс біля тварин, які сплять усю зиму. ( переввіряємо задопомогою сигналиків ) 6.4. Гра « Вилучи зайву тваринку» *Пливла пані у срібнім жупані, А на ньому латка на латці (Щука) *Що за дивна непосида На стежину шишки кида? З гілки скік та скік на гілку. Упізнали, друзі....(білку). *Довгі вуха, куций хвіст – Моркву і капусту їсть. В сніжну зиму залюбки Обгризає яблуньки. (Зайчик) - Яка тварина зайва ? Доведіть . VІІ. Підсумок уроку Гра «Тік – так це не так » . У лісі живуть дятел ( так ) , білка (так) ,сом ( Тік – так це не так)… - Ви чудово справились із завданнями Кімнати Всіх Знань . | |
Переглядів: 390 | |
Всього коментарів: 0 | |