MENU
Головна » Статті » НМК » Початкові класи

Відкритий урок з інваріативного курсу «Розвиток практичного мислення»

Відкритий урок з інваріативного курсу «Розвиток практичного мислення»
Підготувала
Вчитель початкових класів
Янко Я.В.
Тема. Місце проживання тварин та їх пристосованість до життя.
Мета. Розширити уявлення учнів про різноманітність тваринного світу; формувати поняття про місце проживання тварин та їх пристосованість до життя в умовах навколишнього середовища; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки; виховувати дбайливе до тварин.
Обладнання : демонстраційний матеріал, роздатковиий матеріал,навчальний посібник «Планета міркувань».
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Інтерактивна вправа « Посмішка по колу. »
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
1. Прийом « Займи позицію »
—Яких тварин ви впізнали?
— На які групи ви поділили їх? (Робота з роздатковим матеріалом. Групування тварин за способом живлення).
2. « Мозковий штурм »
—Яких тварин ми називаємо свійськими? Чому?
—Яких тварин ми відносимо до диких? Чому?
ІІІ. Оголошення теми уроку
- Ми продовжимо будувати Кімнату Всіх Знань , виконуючи завдання про місце проживання тварин та їх пристосованість до життя.
ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Бесіда-розповідь
—У природі тварин дуже багато. Це звірі , птахи, комахи,риби, хробачки , павуки. Для одних тварин домівкою є ліс, для інших - луки. Тварини живуть у воді, у землі, під землею, у повітрі.
2. Прийом « Незавершене речення »
Гра « Хто де живе ».
У лісі живуть …,…,…,… .
На луках живуть …, …, ….
У воді живуть …, …,….
3. « Мозковий штурм »
- Чому тварини обрали саме це місце проживання, а не інше ? (Тут вони собі знаходять їжу, схованку від ворогів.)
V. Фізкультхвилинка
VІ. Робота з навчальним посібником « Планета міркувань».
6.1. Завдання 4 с.22 ( фронтально )
—Назви тварин. Якщо тварина живе у землі або воді, намалюй у
кружечку стрілку вниз, якщо на суші - стрілку вбік. Якщо літає - стрілку
вгору.
6.2. Завдання 5 с.23 ( в парах )
—Якщо тварина живе лише на суші, зафарбуй жовтим кольором, якщо
лише у воді - синім кольором, а якщо може жити і на суші й у воді, тоді
зафарбуй кружечок двома кольорами).
6.3. Завдання 6 с.24 (самостійно )
—Постав знак плюс біля тварин, які сплять усю зиму. ( переввіряємо задопомогою сигналиків )
6.4. Гра « Вилучи зайву тваринку»
*Пливла пані у срібнім жупані,
А на ньому латка на латці (Щука)

*Що за дивна непосида
На стежину шишки кида?
З гілки скік та скік на гілку.
Упізнали, друзі....(білку).
*Довгі вуха, куций хвіст –
Моркву і капусту їсть.
В сніжну зиму залюбки
Обгризає яблуньки. (Зайчик)
- Яка тварина зайва ? Доведіть .
VІІ. Підсумок уроку
Гра «Тік – так це не так » .
У лісі живуть дятел ( так ) , білка (так) ,сом ( Тік – так це не так)…
- Ви чудово справились із завданнями Кімнати Всіх Знань .
Категорія: Початкові класи | Додав: roshenka (02.04.2018)
Переглядів: 361 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

uCoz