MENU
Головна » 2018 » Квітень » 02
ДОПОВІДЬ
на тему: «Філософія сердця Василя Сухомлинського»

Підготувала
вчитель математики
Черкаської ЗОШ І-ІІІст.№1
Іваніна О.В.

2017-2018н.р

Закон України «Про освіту» визначає, що мета освітнього процесу в державі — всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства. У національній програмі «Освіта (у XXI столітті)» йдеться про необхідність утвердження ідеалів правди, справедливості, патріотизму, доброти, працелюбності та інших доброчинностей. На цих же позиціях вибудувана найновіша освітянська доктрина, яку сьогодні обговорюють в Україні.
А сучасний вчитель? Яким він має бути сьогодні? Які ідеали йому сповідувати, коли життєва практика ставить під сумнів ідеали гуманізму, віддаючи перевагу силі й спритності? За якими законами він мусить жити й працювати, аби не зрадити ані своєї професійної честі, ані покликання педагога?
Творча спадщина Василя Сухомлинського — багатогранна і надз ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 401 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)

Анкета №1 для виявлення здатності вчителя до саморозвитку
Відповідаючи на запитання анкети, поставте бали, які відповідають Вашій думці:
5 - якщо дане твердження повністю відповідає дійсності;
4 - скоріше відповідає, ніж ні;
3 - і так, і ні;
2 - скоріше не відповідає;
1 - не відповідає.
1. Я прагну вивчити себе.
2. Я залишаю час для розвитку, як би не був завантажений справами.
3. Виникаючі перешкоди стимулюють мою активність.
4. Я шукаю зворотній зв’язок, оскільки це допомагає мені пізнати і оцінити себе.
5. Я рефлексую свою діяльність, виділяючи для цього спеціальний час.
6. Я аналізую свої почуття і досвід.
7. Я багато читаю.
8. Я широко дискутую з питань, які мене цікавлять.
9. Я вірю в свої можливості.
10. Я прагну бути якомога більше відкритою людиною.
11. Я усвідомлюю той вплив, який здійснюють на мене оточуючі люди.
12. Я керую своїм професійним розвитко ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 422 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)

Анкета №2
Мета анкетування - виявити фактори, які стимулюють і перешкоджають навчанню, розвитку і саморозвитку вчителів.
Оцініть перечисленні нижче фактори за 5-бальною шкалою:
5 - так (перешкоджають чи стимулюють);
4 - скоріше так, ніж ні;
3 - і так, і ні;
2 - скоріше ні;
1 - ні.
Перешкоджаючі фактори:
1. Власна інерція.
2. Розчарування в результаті невдач, які мали місце раніше.
3. Відсутність підтримки і допомоги від керівників.
4. Ворожість оточуючих (заздрощі, ревнощі і т.п.), які погано сприймають Ваші зміни і прагнення до кращого.
5. Неадекватний зворотній зв’язок з членами колективу і керівниками, відсутність об’єктивної інформації про себе.
6. Стан здоров’я.
7. Нестача часу.
8. Обмежені ресурси, складні життєві обставини.
Стимулюючі фактори:
1. Шкільна методична робота.
2. Навчання на курсах.
3. Приклад і вплив колег.
4. Приклад і в ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 364 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)

Анкета для самооцінки вчителем своєї діяльності
1. Чи пов’язуєте Ви свої труднощі з тим, що недостатньо глибоко знаєте теоретичні питання психології дитини? (Так, важко відповісти, ні).
2. Можливо Ваші труднощі пов’язані з тим, що Ви оволоділи не всіма способами, методами, прийомами активізації учнів у процесі навчання? (Так, важко відповісти, ні).
3. Чи важко Вам формулювати питання проблемного характеру, створювати проблемні ситуації в навчальному процесі? (Так, важко відповісти, ні).
4. Чи часто Вам вдається на лабораторних і практичних заняттях організовувати роботу учнів так, щоб вона проходила у формі невеликого дослідження? (Так, важко відповісти, ні).
5. Чи часто Вам вдається на уроках використовувати наукові факти так, щоб вони сприяли розвитку мислення учнів? (Так, важко відповісти, ні).
6. Чи важко Вам організовувати дискусію на уроках? (Так, важко відповісти, ні).
7. Чи володієте Ви уміннями розглядати явища, події, факти в х ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 372 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)

Як зазначалось вище, діагностику педагогічної діяльності вчителя можуть здійснювати методисти, інспектори райвно, керівники школи, колеги, учні, батьки. При цьому оцінка праці вчителя здійснюється зі сторони, але при проведенні діагностичних процедур учитель отримує відомості про вимоги до своєї праці, про способи оцінки, тобто таким чином оволодіває вмінням самостійно проводити діагностику педагогічної діяльності. Особливо сприяє оволодінню самодіагностикою участь учителя в діагностичній діяльності у складі експертних груп. Дійсно, якщо вчитель може якісно здійснювати аналіз уроку свого колеги, то він зможе самостійно виявити свої недоліки і подолати їх (за умови наявності достатнього рівня знань, високої загальної культури і за наявності позитивного мотиву самовдосконалення). Таким чином, створюються передумови для підвищення професійного рівня вчителя.
Окремі дослідники виділяють чотири напрями самодіагностики роботи вчителя:
1) раціональне використання попереднього до ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 445 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)

Засідання НМК
вчителів географії,економіки та основ здоров̕я
- березень 2018 року –
1. Творча лабораторія. Кластер «Перевернуте навчання».
Тема: «Сучасні тренди в освіті».
Ознайомить з відео матеріалом Сузікова І.В.
2. З власного досвіду. Доповідь вчителя, який вже працює в обласній творчій лабораторії. Букатенко А.М. ( Прелеснянська ЗОШ І-ІІІ ст..)
3. « Малі річки – життя Донбасу» - вчитель Новомиколаївської ЗОШ ознайомить вчителів НМК з досвідом своєї роботи.
4. Складання плану роботи з вивчення малих річок нашої громади.
Керівник НМК Сузікова І.В.
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 391 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)


Сьогодні, коли перед педагогами стоїть завдання виховання інноваційної творчої особистості, яка зуміє пристосуватися до соціальних умов, які постійно змінюються, яка буде зорієнтована на соціальну активність та відповідальність, на національну свідомість, патріотизм, на любов та дбайливе ставлення до природи, активне залучення учнів до туристсько – краєзнавчої роботи особливо актуальне, бо сприяє ефективній реалізації основних сучасних орієнтирів виховання.
Краєзнавча робота учнів—важлива частина шкільної освіти. Вивчаючи історію рі ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 401 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)


Канікулярний період – це найсприятливіший час для змістовного дозвілля і відпочинку дітей та учнівської молоді.Тому, аби реалізувати право кожної дитини цікаво й повноцінно провести вільний час на весняних канікулах, навчальні заклади Черкаської громади запланували різноманітні заходи.
28 березня 2018 року на базі Олександрівської ЗОШ І – ІІІ ступенів для учнів 5-6 класів було проведено інтелектуальну гру – квест «Крок до зірок». До гри долучилися команди семи шкіл громади .Найрозумніші учні 5-6 класів продемонстрували свою обізнаність з української мови, природи, історії, основ здоров'я, народознавства. Інтелектуальна еліта Громади показала не тільки глибокі знання, але й уміння працювати в команді, співпереживати один за одного, впевнено йти до перем ... Читати далі »
Категорія: Новини відділу освіти | Переглядів: 396 | Додав: roshenka | Дата: 02.04.2018 | Коментарі (0)

uCoz